KELIONĖ Į LR SEIMO RŪMUS

2017 16 spalio | Naujienos | 0 comments

Nuoširdžiai dėkojame VŠĮ ,,Gerumo skraistė“ direktorei Gitai Mickevičiūtei, pakvietusiai Globos skyriaus senjorus, kartu su jų dienos centro lankytojais, aplankyti Seimo rūmus.
Lietingas ketvirtadienio rytas, o Globos skyriuje – šurmulys, vyksta pasiruošimas kelionei į Vilnių. Atvykę į sostinę ir atlikę visus būtinus formalumus, patekome į vieną moderniausių Europoje parlamento salių – naująją Seimo plenarinių posėdžių salę, kuri buvo atidaryta 2007 m. rugsėjo 10 d. Patogiai įsitaisę, salėje įrengtose atskirose vietose (stebėjimo ložėse) Seimo lankytojams, turėjome galimybę stebėti posėdį, kurio metu buvo nutarta 2019 metus paskelbti prezidento Antano Smetonos metais. Senjorai turėjo galimybę pabendrauti su Alytaus krašto rinkėjų išrinktais Seimo nariais R. Šarknicku ir L. Kasčiūnu. Didelį įspūdį visiems paliko I-ieji Seimo rūmai ir salė, kurioje 1990-ųjų kovo 11-ąją buvo atkurta Lietuvos valstybė. Dabar Kovo 11-osios salėje Seimo nariai renkasi į iškilmingus posėdžius, skirtus svarbiausiems mūsų valstybės istorijos įvykiams paminėti. Čia visi galėjome pasijusti mūsų istorijos dalimi. Šios salės aplankymu ir baigėsi mūsų ekskursija Seimo rūmuose. Tačiau senjorai pilni įspūdžių dar nenorėjo grįžti namo, todėl buvo nuspręsta pasigrožėti rudenėjančiu Vilniumi. Pasižvalgymui po sostinę, pasitaikė nelabai tinkamas oras – lietinga rudens diena. Vaizdų, kuriuos pamatėme sostinėje, nesugebėjo sugadinti net lietus. Smagu dairytis pro autobuso langą, kai medžių lapai beveik nukritę ir neužstoja panoramos, o lapų likutis iš tolo švyti nuostabiomis geltonomis, raudonomis, žaliomis spalvomis, kurios miestui suteikia papildomo žavesio. Akimis nulydėjome apsinuoginusį Gedimino kalną ir visą Gedimino pilies istorinį kompleksą (Lietuvos nacionalinį muziejų, paminklą Gediminui, Valdovų rūmus, Katedrą), grožėjomės šv. Onos, šv. Petro ir šv. Povilo bažnyčiomis. Baigę pažintinį turą autobusu, po Vilniaus miestą su gera nuotaika pajudėjome į namų link.